vrijdag 17 februari 2012

VOORSTELLEN

Hi allemaal,

Ik ben mama van 2 meiden, de oudste is 7 jaar en de jongste is net 1 jaar geworden. Mijn hobby is o.a. naaien, knutselen, koken en shoppen. Met name voor mijn meiden ga ik soms helemaal los. Momenteel heb ik me helemaal gestort op naaien, ik ben zelfs begonnen met een naaicursus om de fijne kneepjes te leren.

Ik zie vaak zulke leuke dingen voorbij komen dat ik dat graag met jullie wil delen. Leuke webshops, creatieve ideeën of gewoon handige tips. Of dingen waar ik zelf heel lang naar op zoek ben, specifieke naaipatronen, inspiratie, lekkere recepten. Zo'n kick om te vinden wat je zoekt! En om andere mama's te helpen wil ik dit nu posten op mijn eigen blog.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Ook tips van jullie zijn van harte welkom, leuk!

Veel leesplezier en inspiratie gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten