maandag 3 november 2014

WELK PATROON gebruiken voor Hoodie van Nakateno?

Hi allemaal,

ik zag dit weekend een superleuke trui/tuniek die ook als jurk te gebruiken is van het merk Nakateno. Heerlijk voor mijn oudste van 9 jaar om op de koude winterdagen comfortabel in weg te duiken. De nieuwprijs is 80 euro, dus ik dacht... volgens mij is dat prima zelf te maken!
Ik heb wel een patroon Laura van Farbenmix die ik wellicht als basis zou kunnen gebruiken. Maar voor de col? Het is een superlange col (zeker 30 cm) die als een lekkere warme sjaal draagt.
Iemand een idee voor een kan-en-klaar patroon of wellicht de basis van een col die ik hiervoor kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de tips!

Voorbeelden van de "hoodie"


4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat deze col wel aardig in de richting komt. http://skattepattaties.blogspot.nl/2014/01/trui-knippie.html Misschien dat je hem alleen nog wat hoger bij moet tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het niet gewoon een hele lange rechte tunnel die een beetje uitloopt naar boven toe, zodat het mooi om zichzelf heen valt zeg maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. net een superleuk patroon ontdekt van Ki-Ba-Doo. De MALou (maat 32-48) en de Lou (maat 74-164)
    Denk dat dit hem gaat worden :-)
    Moet ik wel de capuchon iets wijzigen naar een col. Maar voorkant vind ik al erg mooi van dit patroon. Ook geen deelnaden, maar die zakken hebben ook een leuk effect.

    http://www.ki-ba-doo.eu/epages/63573220.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/63573220/Categories/Kleidund_Maedchen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht inderdaad ook gelijk aan het patroon wat je hierboven in een berichtje doorgeeft. Heb je er al iets mee gedaan? Zit zelf ook te verzinnen over dit patroon...Groeten

    BeantwoordenVerwijderen